CABP daje nam 4,5 gwiazdki Clutcha

Pierwszą, wysoką ocenę na portalu Clutch otrzymaliśmy za dostarczenie nowego systemu do obsługi kart kredytowych dla Credit Agricole. Bank wyróżnił nas zwłaszcza za zrozumienie bankowości „od podszewki”.   Architektura…

Lean Scaling w produkcji oprogramowania

,
Znalezienie odpowiednich talentów do projektu jest jednym z największych wyzwań stojących dziś przed rozwijającymi się firmami IT. Szybki wzrost zatrudnienia powoduje naturalny spadek produktywności powiększonej organizacji. A gdyby…

Customer experience w bankowości: CCA Europe.pl, NTT Poland i Webankieta zawiązują partnerstwo

Trzy firmy z branży technologicznej połączyły unikatowe kompetencje tak, aby dostarczać rozwiązania umożliwiające bankom nie tylko zbieranie głosów klientów, ale i reagowanie na nie. Ich wspólna inicjatywa pozwoli stworzyć rozwiązania,…

Transformacja banków w kierunku Data Driven Banking: liczą się kompetencje

Przetwarzanie i analiza ogromnych ilości danych są kluczowe w lwiej części projektów związanych z cyfrową transformacją, szczególnie w bankowości. Wymagają więc odpowiednich kompetencji od osób zajmujących się danymi. Ponad…

Goodbye Clients, Hello People! – Relacja z Digital Finance Summit

, ,
Hasłem tegorocznej edycji Digital Finance Summit, która odbyła się pod koniec lutego w Warszawie, było „Loyalty in the age of disruption”. Na spotkaniu omawiano głównie miękkie aspekty bankowości: zaufanie, wartości, oddziaływanie…

Automatyzacja i personalizacja czyli banki sterowane danymi

,
Dostosowanie się do wymagań rynku i klientów oznacza nieuniknione zmiany dla banków. Według Fujitsu 37% konsumentów w Europie zmieniłoby swój bank, gdyby nie oferował on nowoczesnych technologii. Opieranie się na danych oznacza lepszą…