Customer experience w bankowości: CCA Europe.pl, NTT Poland i Webankieta zawiązują partnerstwo

Trzy firmy z branży technologicznej połączyły unikatowe kompetencje tak, aby dostarczać rozwiązania umożliwiające bankom nie tylko zbieranie głosów klientów, ale i reagowanie na nie. Ich wspólna inicjatywa pozwoli stworzyć rozwiązania,…

Transformacja banków w kierunku Data Driven Banking: liczą się kompetencje

Przetwarzanie i analiza ogromnych ilości danych są kluczowe w lwiej części projektów związanych z cyfrową transformacją, szczególnie w bankowości. Wymagają więc odpowiednich kompetencji od osób zajmujących się danymi. Ponad…

Goodbye Clients, Hello People! – Relacja z Digital Finance Summit

, ,
Hasłem tegorocznej edycji Digital Finance Summit, która odbyła się pod koniec lutego w Warszawie, było „Loyalty in the age of disruption”. Na spotkaniu omawiano głównie miękkie aspekty bankowości: zaufanie, wartości, oddziaływanie…

Automatyzacja i personalizacja czyli banki sterowane danymi

,
Dostosowanie się do wymagań rynku i klientów oznacza nieuniknione zmiany dla banków. Według Fujitsu 37% konsumentów w Europie zmieniłoby swój bank, gdyby nie oferował on nowoczesnych technologii. Opieranie się na danych oznacza lepszą…

CCA Europe.pl na Boiling Frogs 2020

,
Najlepsze praktyki i inspiracje zebrane podczas czołowej konferencji społeczności IT we Wrocławiu pozwolą programistom CCA Europe.pl sprawniej projektować rozwiązania, gotowe do zastosowania w Data Driven Banking. W sobotę 7 marca…

Ciekawska, wielozadaniowa i czepialska. Kobieta w branży IT

,
Z okazji dnia kobiet pojawiło się trochę statystyk w branży IT, uświadamiając nam, że kobiet w tej branży jest wciąż za mało. A szkoda, bo uważam, że w pewnych obszarach tej branży są wręcz niezastąpione. Na przykład w obszarze…