Case studies Credit Agricole Bank Polska
Case study: Testy automatyczne
Przeprowadzona przez CCA Europe.pl automatyzacja i integracja platformy sprzedażowej Credit GO! usprawniła testowanie tego produktu, zwłaszcza w zakresie regresji oraz walidacji środowisk.
PARTNER BIZNESOWY
Credit Agricole Bank Polska należy do Grupy Credit Agricole, jednej z największych i najbardziej stabilnych grup finansowych na świecie. W Polsce Grupa Credit Agricole jest obecna od 2001 roku, kiedy przejęła 75% akcji LUKAS Banku. Firma zatrudnia ponad 4,5 tys. pracowników.
WYZWANIE
Crédit Agricole wykorzystuje platformę sprzedażową SME/AGRO – Credit GO! do obsługi klientów z sektora MŚP oraz rolników.
Wyzwaniem dla banku było zagwarantowanie niezawodności działania platformy oraz user experience. Projekt wymagał wzorowej współpracy i silnej synchronizacji aż trzech zespołów: CCA, CABP oraz dostawcy zewnętrznego.
ROZWIĄZANIE
Zespół CCA, który dołączył do projektu jako ostatni, musiał wykazać się dużą elastycznością i zaangażowaniem, by w bardzo krótkim czasie wyrównać całą wiedzę projektową.
Projekt obejmował warsztaty z reprezentantami strony biznesowej, analizę zakresu prac oraz kompleksowe przygotowanie przypadków testowych, w tym skryptów automatycznych wybranych zmian wprowadzonych do aplikacji Credit Go!
Dzięki rozwiązaniu CCA Europe użytkownicy platformy mają pewność, że aplikacja działa bezawaryjnie, a bank poczucie, że zadbał o doświadczenie swoich klientów.