Jak zostałam Scrum Masterką?

Certyfikat SM to kolejny modny „papier”, czy faktyczna wartość dla firmy? A może raczej podróż, w którą wyrusza cała organizacja? Kiedy świat krzyczy nagłówkami, że „wszystko się zmienia”, że „nie ma wyboru i trzeba…

CABP daje nam 4,5 gwiazdki Clutcha

Pierwszą, wysoką ocenę na portalu Clutch otrzymaliśmy za dostarczenie nowego systemu do obsługi kart kredytowych dla Credit Agricole. Bank wyróżnił nas zwłaszcza za zrozumienie bankowości „od podszewki”.   Architektura…

Lean Scaling w produkcji oprogramowania

Znalezienie odpowiednich talentów do projektu jest jednym z największych wyzwań stojących dziś przed rozwijającymi się firmami IT. Szybki wzrost zatrudnienia powoduje naturalny spadek produktywności powiększonej organizacji. A gdyby…

Customer experience w bankowości: CCA Europe.pl, NTT Poland i Webankieta zawiązują partnerstwo

Trzy firmy z branży technologicznej połączyły unikatowe kompetencje tak, aby dostarczać rozwiązania umożliwiające bankom nie tylko zbieranie głosów klientów, ale i reagowanie na nie. Ich wspólna inicjatywa pozwoli stworzyć rozwiązania,…

Transformacja banków w kierunku Data Driven Banking: liczą się kompetencje

Przetwarzanie i analiza ogromnych ilości danych są kluczowe w lwiej części projektów związanych z cyfrową transformacją, szczególnie w bankowości. Wymagają więc odpowiednich kompetencji od osób zajmujących się danymi. Ponad…

Goodbye Clients, Hello People! – Relacja z Digital Finance Summit

Hasłem tegorocznej edycji Digital Finance Summit, która odbyła się pod koniec lutego w Warszawie, było „Loyalty in the age of disruption”. Na spotkaniu omawiano głównie miękkie aspekty bankowości: zaufanie, wartości, oddziaływanie…